Zizzi Conceptet

Het Zizzi concept

Met meer dan 120 winkels is Zizzi marktleider in Scandinavië en heeft het een sterke merkherkenning. We zijn het snelst groeiende modemerk voor curvy vrouwen in de Noordelijke landen en breiden momenteel uit naar andere delen van Europa. In lijn hiermee ontwikkelen we ook ons e-commerce platform.

Zizzi is veel meer dan alleen collecties en campagnes - het is een totaalconcept dat aantrekkelijke franchisemogelijkheden combineert met verkoop- en aankoopondersteuning, winkelevenementen, personeelstraining, marketing, public relations en veel meer.

Zizzi heeft ook haar eigen winkelinterieur ontwikkeld. En dat, op een manier die niet alleen onze kleding perfect presenteert, maar ook onze klanten een optimale winkelervaring geeft. Het gaat dus niet enkel om het productaanbod maar ook over service en sfeer wanneer je een Zizzi winkel bezoekt.

Het is cruciaal dat onze klanten zich altijd welkom voelen als ze een Zizzi winkel bezoeken en dat ze door professionals worden geholpen. De sfeer in de winkel is uitnodigend en warm en onze klanten moeten steeds het gevoel hebben dat zij een goede, professionele en betrouwbare service krijgen.